林林

All by Myself - Eric Carmen

如出征的狼一般驕傲。:

Eric Carmen - All by Myself

經典失戀情歌,有多悲痛聽了就知道了XD
一樣是那種你乍聽之下很熟悉,但不一定講得出名字的曲子...(對我而言啦)讓我好好去記住曲名是因為聽了Charice 的版本,小小一隻卻爆發力驚人!必聽Cover!!建議大家可以去找找!

歌詞與翻譯:

When I was young
當我年輕時
I never neededanyone
從不需要任何人
And making love wasjust for fun
做愛只為取樂
Those days are gone
那些日子已不再

Living alone
一個人生活
I think of all thefriends I've known
我想念所有認識的朋友
But when I dial thetelephone
但當我撥了電話
Nobody's home
卻都沒人在家

All by myself
獨自一人
Don't wanna be, allby myself anymore
再也不想獨自一人
All by myself
獨自一人
Don't wanna live,all by myself anymore
再也不想一個人住

Hard to be sure
難以置信
Sometimes I feel soinsecure
有時我覺得沒有安全感
And love so distantand obscure
愛如此遙遠、朦朧
Remains the cure
我仍需療傷止痛

评论

热度(10)